keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

18

Moikka!

Huui enään 18 päivää lähtöön... ja vielä pitäis hoitaa pinssit,viisumi, käyntikortit yms! Rotary-edustustakki saapui ja otanki siitä kohta kuvaa tänne! (vaikka se ei kyllä ole mikään järisyttävän edustava...heh x)) Siivosin mun vaatekaapin, ja jätin kaks hyllyä vaatteita joita käytän ennen lähtöä mutten ota mukaan, ja kaks hyllyä vaatteita jotka otan mukaan. Loput 14 kassillista vaatteita lähtikin sitten varastoon.. Musta tuntuu et ku tuun takasin pidän ison kirpputorin ku en mahdu/tykkää enään niistä vaatteista jotka jätin tänne!


Mukana varastoon meni myös stich jonka sain viime vuonna thaimaareissulta mukaan kun sulonen thaimaalaispoika piti mulle seuraa mun reissun ajan ja soitteli mulle öin ja päivin ja hoki kahta asiaa jotka oli ainoot asiat mitä se itseasias oli opetelltu englanniks mua varten haha :D 'i love you' & 'i miss you' Olihan stich siis pakko raahata mukaan ja porukat naureskelikin lentokoneessa kun ei mahtunut mun matkalaukkuun ja roikotin sitä koko 14 tunnin matkan ajan mukana. 

Selvis muuten että mun kaupungissa ei ookaan 275 000 asukasta vaan lähemmäs puolta miljoonaa! Uuuuuuu en valita yhtän!


Mun fiilikset on ehkä sekavimmat ikinä nyt!
Iskee panikki. En osaa siirtyy asioissa eteenpäin, vaan jumitan paikoillaan vaikka kiire on älyttömän kova. Kadotin mun Host-äidin numeron ja en saa siihen nyt yhteyttä. Ahistaa. Kuitenkaan en oo ikinä ollu näin innoissani, ja innostus kasvaa päivä päivältä suuremmaks! Onneks kaikki muutkin vaihtarit käy läpi nyt samoja fiiliksiä ja tsempataan ja tuetaan toisiamme jatkuvasti.

Päivittelen taas lisää kun saan asioita hoidettua eteenpäin. Pusut teille!

ps. jos kaipaatte lisää luettavaa niin päivittelen mun toista blogia ehkä vähän useemmin vielä tällä hetkellä. Kannattaa käydä kurkkaamassa mun tuunausblogi :) http://saralehfash.blogspot.fi/



xx,Sara

2 kommenttia:

  1. äää rakastan tota sun tuunausblogii ja nyt alotin tän blogi lukemise ni täki blogi vaikuttaa nii ihanalt! oot niin kaunis ja hyväsydämine ihmine <3 nii ja muuten, paljo sun matkas ja noi kaikki viisumit ja kaikki laskut yhteensä maksaa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii kiitos !! ^^ sait mut hymyilemään :3 voieiii oot ihana <3 pus!!
      Umm voin myöhemmin kertoo tarkan summan mut nyt veikkaisin että n.5000e ja uskon ettei se kauas heitä :)

      Poista