lauantai 20. heinäkuuta 2013

15h

Apua! (Tän postauksen alottaessa on) 15 tuntia ja minuutti aikaa lentokoneen nousuun... en voi käsittää!



Oon hyvästelly nyt kaikki paitsi mun parhaan kaverin ja perheen mut kirjotan siitä postausta myöhemmin! Rotary-vaihtareiden pitää tehdä oman maan pinssejä ja antaa niitä muille vaihtareille, joten pitihän munki tehä :) Mulla tuli kaikkia yhteensä 162 kpl ja tein moni erilaisia: (niissä kaikissa on takana pinssi kiinitys)












 Ja nää oli näitä valmispinssejä mitä ostin lahden koulutuksesta 30kpl! :)



Ja tässä tää mun 'edustus'takki joka ei oo kyllä kovin edustava mut näillä mennään :D






Ens kerralla palaillaa todennäkösesti Frakfurtin lentokentältä jossa meillä on viiden tunnin välilasku! Tässä o kyl ollu aivan järkyttävän paljon tekemistä ja asioiden hoitamista...onneks mun huippuystävä emilia joka on kans lähössä meksikoon (KLIK) on mun henkisenä tukena ja pitää mulla järjen päässä! Korvaamaton kaveri:3 Nyt jatkan vielä pakkailemista ! ps. lähtöön on14 tuntia ja 17 minuuttia :o ! apua

xx,Sara

6 kommenttia: