keskiviikko 22. tammikuuta 2014

perfect days ja 6kk video

Hola! Tässä teille 6kk fiilistelyvideoo ja samalla parin viime päivän kuulumiset!




ps mulla on mustelma poskessa..en tiiä miksi
pps terveisiä vastaheränneeltä hiuspehkolta




Pelottavinta ikinä hahah


...äkkiä ikkuna kiinni


...ja mikä helpotus!!



haha Carvinia ei pelottanu







Meiän huippu kalastajaporukka!





kylme melkee kolme kiloo kalastettiin!


Hhahaha maailman komein Pechan





Paras kala-ateria mitä oon ikinä syöny!



Paluumatka sisäls paljon naurua, laulua ja vielä lisää naurua




Toivottavasti tuli mieluinen postaus :) Tässä vielä linkki Emilian ja Heidin superhyviin postauksiin samaan aiheeseen liittyen olkaa hyvät: 
http://emppu-menolippu.blogspot.mx/
http://heidimns.blogspot.com.br/2014/01/tasan-vuos-sitten_21.html

Besos, Sara

23 kommenttia:

  1. Ihana postaus!! <3 Ja aaaw noi seeprat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana kellen kun aina jaksat piristää mua sun ihanilla kommenteilla! <3

      Poista
  2. voi että oot niin ihanan ilonen ja onnellinen et alkaa itteeki hymyilyttää! jatka samaa mallii siellä ja nauti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii ihana kuulla! Kiitos paljon mut hymyilemään saaneesta kommentista :3

      Poista
    2. Kiitos paljon mut hymyilemään saanesta kommentista! Oot ihana <3

      Poista
  3. ihana video! ootko miettinyt että pitäisit lukion jälkeen välivuoden meksikossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia:3 joo oon miettiny että jos vaan saan tarpeeks rahaa kasaan nii kyllä:) tervetuloa kyläilemään;)

      Poista
  4. Oon aina halunnu jokonki vaihtoo, mut ajatuski lähtee pois suomesta pois ystävien ja perheen luota, tuo kauheen ikävän tunteen ... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alussahan siinä tulee se ikävä mutta usko mua, tää on enemmän ku sen ikävän arvosta! Nyt: lähde!! Et tuu katumaan varmasti :)

      Poista
  5. sun videot on nii ihania! :)

    VastaaPoista
  6. vaikutat ihan hirmu onnelliselta!:) vaihtovuodesta sen verran että keräsitkö itse rahat, ja jos keräsit niin miten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon :3 en keränny, alunperin tein kesätöitä kyllä koko viime kesän ja luulin että joutuisin maksmaan osan itse mutta sit mun porukat sanokin että rahat mitä sä työskentelit saat käyttörahak sinne:)

      Poista
  7. Vitsit kun sä oot aina niin ihanan positiivinen noissa sun videoissa! Se oikein tarttuu katsojaan :D Voitko sitten tehdä jotain postausta kun sun iskä ja sisko tulee sinne vierailulle? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos ihana <3 tottakai teen sieltä postaukia! älä huoli;)

      Poista
  8. Ihanan positiivinen oot!! :) ku sanoit tos videol et sul on aina se pippurisumute, ni onks sulle tullu mitää sellasta "vaarallista" tilannetta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 ei oo onneks tullu vielä tilanteita missä sitä ois tarvinu käyttää mutta ikinä ei tiiä :/

      Poista
  9. Ei vitsit mä rakastan sun iloisuutta!:) <3 sait mut niin iloiseksi kun kerroit sun fiiliksist ja kaikist, koska oon ite lähös kuukauden pääst vaihtoo Uuteen-Seelantiin enkä todellakaan kadu päätöstä:) yks mun isoimmmist tavoitteist siellä on oppia hymyilemään yhtä iloisesti kuin sä:) jumaloin sun tuunausblogia muuten ihan järkyttävästi, niin hyviä ohjeita!! kiitos kun teet blogiasi, se piristää aina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitoskiitoskiitos!! <3
      Vau ihan mahtavaa! Sulla odottaa sun elämän paras vuos ;) ja oon kuulli että uus seelantilaiset on tosi ystävällistä porukkaa ja mulla on nytki yks tuttu siellä vaihossa ja tykkää hirveesti :) lucky you! Voieiii tää kommennti nousee kyllä kans yksiin sulosimmista mitä oon ikinä saanu ! kiitos miljoonasti sulle kun jaksoit sen kirjottaa <3 pus

      Poista
  10. Eikää ihana video ! ihana nähä muten sä oot nii iloinen siel vaikka mulla onki kauhee ikävä sua täällä ! Kyyneleetki tuli tässä samalla ♥ te amo by: cessu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos muru! kohta me nähäänki ja hirmunen ikävä kans sua <3 te amo más !

      Poista
  11. Ihanii kuvia ja muuta taas! Mahtavaa nähä ku joku on noin happy (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos miljoonasti Verna! Ja kiitoskiitoskiitos etta oot jaksanu kommentoida lahes jokaseen mun postaukseen jotain ihanaa :3

      Poista