torstai 16. tammikuuta 2014

Ensimmäinen vuodelle 2014

Moii! Ihan ensimmäisenä: Kiitos teille aivan ihanista kommenteista jotka saa mut hymyilemään moniks päiviks, ne on aivan supereita!
 Eka postaus tälle vuodelle ( hiukan myöhässä) mutta parempi myöhään kun ei millonkaan :) Tästä tuleekin tosi kuvapainottteinen postaus mutta kohta aattelin kirjotella vähän enemmän ja tehä uutta videoo:) Ja saa myös pistää toivomuksia postasten suhteen jos sellasia on! 

Keskiviikkona käytiin yhessä mun lempipaikassa täällä Pachucassa eli Pisalilla, joka on siis älyttömän iso aukio jonka lattia on mosaiikkia. Lähettiin Carvininkaa viemää sen koiria sinne että ne saa juosta vapaana ja oli kyllä ihana nähdä ne niin ilosina


Haha minä ja Carvin 


Pepe ja Nala oi ne on niin ihania :3 Mulla on ihan järkyttävän ikävä mun koiraa suomessa..









Eilen käytiin mun ekassa Lutchas "painimatsissa" eli siis ne ei virallisesti paini vaan näyttelee vaan kaiken mutta oli kyllä tosi mielenkiintosta!


Viime Lauantaina käytiin yhen mun kaverin Valerian synttäreillä ja tässä näkyykin itse synttärisankari :)


Valerialla oli myös vähän erikoinen lemmikki, nimittäin bambi, ekaa kertaa näin bambin noinkin läheltä!


Maailman parasta ruokaa haha 




Siis taas kerran en kestä näiden meksikolaisten romanttisuutta. Toi mies tossa Valerian vierellä ei oo ees vielä sen poikaystävä mutta kattokaa mitä se toi sille: Siis kaks miestä tuli kantamaan tota ruusuryöpästä ja sen lisäks se sai vielä nallen ja kaulakorun. Siinä vaiheessa kun näin ton ruusuasetelman mä menin vaan ihan kokonaan kananlihalle 



Aika menee ihan älyttömän nopeesti ja tuntuu super oudolta. Mulla enään puolet jäljellä ja 26 päivää siihen että mun iskä ja sisko tulee meksikoon mua moikkaamaan ja me lähetään rannalle. Tänään oon ollu täällä 179 päivää ja kuten aina aikasemminki oon sanonu niin tuntuu ehkä kuukaudelta. 49 päivää niin vaihan uudestaan ja vikaa kertaa perhettä. Voisko joku vaan pysäyttää ajan koska nautin mun elämästä ihan liikaa. 

xx,Sara

9 kommenttia:

  1. oot oikeesti kaunein henkilö jonka tiiän, ihan oikeesti! <3 tuli muuten mielee ku sä sanoit et jalkaprässis saat nykyää 120 kiloo nii onkohan sitteki jotai lbs tai jotaki muuta painoyksikköä :o

    VastaaPoista
  2. voieii kiitos miljoonasti <3 ! haha on ne kiloi:) Mut ne sarjat on niitä 3 x 10 etten tolla 120 kilolla pystyis vetää mitää 20 kertaa peräkkäin haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha okei, on sul kyl kehittyny ihan sika hyvin jalat, oon kade.. mä saan jotai 60 kg vaa tehtyy 3 x 12 :Ddd

      Poista
    2. Hahha nolottaa myöntää tää mutta oon treenannut pelkästään jalkoja nii johtuu varmaan siitä haha:D
      Ja jos sä joka kerta pistät vähän enemmän painoo mitä sä luulet että pystyt nostaa nii kehittyy kans aika nopee ku puskee vaan itteeään eteenpäi:) you go girl!

      Poista
  3. Postausta meksikolaisten tyylistä ja ulkonäöstä ja vaatteista olisi mukavaa lueskella ellet ole sellaista jo tehnyt?:)

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. heeei miten en älynny tota et ei oo viel ees ton tytön poikaystävä toi ruusujen antaja? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aah siis sita ettta ne ei edes ollu yhessa mutta se silti toi sille tollasen paketin hahah :D

      Poista