torstai 14. marraskuuta 2013

Mut haastettiin

nimittäin tekemmään tällainen postaus. elikkäs siiis 

Haasteen tarkoitus on haastaa uusia blogeja, joissa on alle 300 lukijaa ja antaa blogeille näkyvyyttä.
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Hänen tulee myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun täytyy keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille.
6. Itseään haastanutta ei saa haastaa uudelleen!

Kiitos Kellen



1. Oon ihan isintyttö, monestakin syystä ja ispä on vaan semmonen henkilö kelle voin kertoo kaiken tarvittavan ja se on ollu tukemassa mua mun hankalimmissa päätöksissä joka onki saanu mut luottamaan siihen sataprosenttisesti.
2. Haluan matkustaa maailman ympäri ja tutustua mahdollisimman moneen erilaiseen kulttuuriin 
3. Oon tosi kokeilunhaluinen enkä pelkää kokeilla uusia juttuja
4.En tykkää syödä mansikoita yhtään mitenkään muuten ku tuoreena, ah ikävä suomimansikoita !


5.Tän vuoden jälkeen haluan kanssa oppia ranskan. Tällä hetkellä puhun hyvin : Englantia, Ruotsia, Suomea ja ESPANJAA JES
6. Rakastan sitä kun joku ihan tuntematon tulee juttelemaan mulle. Parasta on se kun suomessa tulee joku enkuks! 


7. Oon tosi spontaani ja rakastan lähtee uusiin juttuihin mukaa ja musta on ihanaa viettää aikaa isol porukal tai jonkukaa vaa kahestaa. Kuitekin aina välillä tarvin sen oman ajan että lähen vaeltelee jonnekki missä en oo käyny, koen jotakin yksin ja että voin vaa ajatella kaikkea maan ja taivaan välillä
8. Musta on ihanaa tietää kaikkia outoja juttuja ja muutenki olla ns. fiksu ja olla selvillä maailman menosta sun muusta! Siks yritänkin löytää kaikkea kiinostavaa uutta tietoo kaikesta mahollisesta


9. Oon ihan superempaattinen ja varsinki täällä vaihdossa kaikki tunteet tulee tosi voimakkaina. Kaikista pienistäkin asioista oon tosi ilonen ja nauran ja hymyilen tosi paljon. Viime viikonloppuna olin siellä leirillä ja puhuttiin peloista, Fernando, yks mun läheisimmistä kavereista täällä kerto miten se puol vuotta sitten sai tosi voimakkaan lääkeallergian ja sen äiti ei uskonu sitä ku Fero kerto sille että sen pitää päästä lääkäriin, niimpä Fero suuttu ja haukku sen äitiä tosi paljon ja kerto vihaavansa sitä. Tunnin päästä kun Feron äiti oli lähteny Fero soitti sen sedälle joka on lääkäri ja sano että se ei tiiä mitä tapahtuu. Sen setä tuli paikalle ja tutkittuuaan se kerto Ferolle että sillä on n.45min elinaikaa jäljellä. Siinä vaiheessa Fero yritti tavottaa sen äitiä ja kertoa sille että kuinka paljon rakastaa sitä muttei onnistunu. Kävi ihme kun Fero pelastui lukuisilla vastalääkkeillä ja siinä vaiheessa kun se kuvaili miten pahalta se tuntu kun se luuli että kuolee eikä voi kertoo äidilleen kuinka tärkee se on ja itekkin itki kertoessaan en voinu enää pidellä mun kyyneleitä vaan ne vaan alko valumaan. Sen jälkeen se vielä sano että nykyään joka aamu, vaikka me oltais riidoissa mä kerron sille kuinka paljon mä rakastan sitä. Sunki pitäs tehä sama, oikeesti. Tässä vaiheessa itkin vielä enemmän ku en ees muita millon viimeks oisin kertonu äipälle että rakastan sitä. Meillä on vaan ollu niin paljon isoja ongelmia yhessä etten varmaan vuosiin. Äippä kun kuitenkin luet tän: Mä rakastan sua. ja mä toivon niin paljon että meillä menee paremmin kun mä palaan. Oot korvaamaton


10. Yks parhaimmista fiiliksistä ikinä on se kun tulee salilta eikä voi kävellä. Ja seuraava päivä kun jokanen askel sattuu ja istuminen on tuskaa. Se fiilis kun tiiät että oot oikeesti tehny töitä! Pakko muuten hehkuttaa täälläkin eli siis kun tulin tänne tein jalkaprässissä 3x10 sarjoja 40kg koska en oikeesti pystyny enempään niikun ylläolevasta kuvastakin varmaa näkyy. Nyt oon käyny täällä vajaat 4kk salilla aika säännöllisesti (yhen kuukauden taukoo lukuunottamatta) ja viime salikerralla tein jalkaprässissä sarjaa 120kg! Fiilis oli mitä parhaimpia, progreess baby progress

11.Rakastan laulamista. Oon aina rakastunu ja esiinnyin ekaa kertaa kun olin 6 niin mun koululle ruotsissa, jossa oli siis ala- ja yläaste eli n. neljällesadalle hengelle ja muistan edelleen miten mua jännitti ihan huikeesti! Täällä mua ahistaa kun en pääse laulamaan samanlailla mitä suomessa. Se on mun tunteiden purkamistapa ja laulan aina. Siis kun oon surullinen, ilonen, kun mulla on tylsää, kun haluun kehittyy ja aina tuun siitä hyvälle tuulelle. Se on se juttu mitä rakastan.


Kysymykset:
1. Näetkö paljon unia?
 - En oikeestaan mutta eilen näin mun ekan unen espanjaks!!
2. Montako huulirasvaa omistat? 

 - MONTA, harmittaa kun täältä ei saa miramen mint huulirasvaa 
mutta tällä hetkellä va

rmaan 8 ja aina 7 hukassa haha
3. Odotatko jo Joulua?
 - Ei tunnu yhtään joululta... Palmuja ja kuusi vierekkäin eikä lunta? haha tosi outoo:D Toisaalta ei haittaa koska joulu meinaa talvea suomessa ja talvesta en tykkää.
4. Millaiset sukat sinulla on nyt jalassa?
 - mustat nilkkasukat
5. Mistä olet saanut lempinimesi?
 - Mun äiippä täällä kutsuu mua sari´ta, sariux,shwarowski etcetc:D  Sari´ta tulee siitä että täällä kaikki tytön nimet jotka päättyy aahan sanotaan noin. Mun siskon on Ana (Anita) Carla (Carlita) etc ja paino siis vikalla tavulla ja Shwarowski tulee niistä timanteista kun se sanoo mulle aina että oon timantti kaikin puolin :3 se on ihana
6. Millaiset hiukset haluaisit?
  - Paksut ja pitkät, helppohoioiset kans haha , meksikolaisten hiukset ois kivat!
7. Mistä väristä et pidä
? - Vaaleen liila tai liila yleensäkkin
8. Oletko lukenut Harry Potterit?
 - En mutta nälkäpelit kyllä!
9. Pelaatko paljon pelejä kännykällä?
 - En pelaa
10. Paras radiokanava?
 - Nrj aamupojat mutta Radio aallon vanhat biisit
11. Kumpi sulla on huonompi, näkö vai kuulo? 
- Näkö -2.253



Haastan teidät:

'












Mun kyssärit teille:

1.Mitä unelmia oot päässy jo toteuttamaan?
2.Uskotko yliluonnolliseen?
3.Kumpi parempi: kesäyö vai kesäpäivä, miksi?
4.Minkä kielen haluat oppia?
5.Jos voisit muuttaa yhden asian sun elämässä/sussa, mikä se olisi?
6.Missä haluat asua, entä opiskella?
7.Helsingin parhaat puolet?
8.Sun neljä parasta puolta?
9.Kerro mitä osia rakastat sun kropassa
10.Hiukset kiini vaiko auki?
11. Ranta- vai kulttuuriloma? Miksi?


Kohta tulossa taas lyhyttä videota! Ootte huippuja ja ootte jättäny ihania kommentteja! Kiitos niistä :3

Besos, Sara

12 kommenttia:

  1. Tosi kiva kun viitit tehdä tän! :) Oli kiva lukea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos kun heitit mulle tän!:) :3 sun haastetta oli kans kiva lukee ku löysin kans jotai yhteläisyyksii haha :D

      Poista
  2. Oi kiitos haasteesta :3 Yritän tehdä tän pian!

    ja en malta oottaa sun videoo ku ne on ollu nii kivoja ja piristäviä :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee en malta venaa että pääsen lukemaan :3
      haha ihana kiitos muru !!

      Poista
  3. mitä! en voi uskoo, et sä et oo lukenu pottereita!!! herranjumala! suosittelen älyttömänpaljon! ja yhä jaksat pitää plogin tasoa yllä! tosi kiva :)1 tyksin täst plogista tosi paljon :) Ps. tulipas paljon huutomerkkejä XD hahhaha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha jepmoni muuki suositellu muttei oo jotenki yhtää napannu .D jee kiitos hirveesti ihana kommentti!:)

      Poista
  4. ää paras blogi !! :) paljon sun vaihto suunnilleen makso ? Entä mihin muuhun maahan olisit halunnut mennä jollet olis päässy meksikoo ?
    Itekki oon miettiny tota vaihtoo ja haluisin meksikoo mut kuulemma siel on liia vaarallist ? :D mitään perää ?

    VastaaPoista
  5. voiii kiitos :3 vaihtovuos oli siinä viidentonnin kieppeillä:) Brassit kiinostais!! hahaha ei niille vaarallisille alueille lähetetä vaihtareita ja suosittelen enemmän ku paljon!! todellaki lähet sinne maahan minne haluat ;)

    VastaaPoista
  6. Tosi hyvä blogi, tykkään! :P Anteeks pilkunviilaus mutta pakko huomauttaa ku häirinny alusta asti: se kirjotetaan México :)))) Itekki Meksikosta innostuneena ja espanjaa opiskelevana pisti silmään :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) joo haha huomasin sen ekoina viikkoina tänne ku tulin mutten oo jksanu vielä vaihtaa haha:D kiitos kuitenkin :3

      Poista
  7. Sulla on iha paras blogi ; 3 oot iha sika nätti ja vaikutat tosi mukavalta, teksti on kivaa luettavaa ja kuvat ihania :) ja rakastan sitä ku vastaat kommentteihin niin ihanasti ja ystävällisesti<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hitsi mä tuun iloseks tällasista kommenteista :3
      Kiitos ihan hirveesti! ja tottakai yritän vastailla kivasti ku mun lukijat ja anonyymit jaksaa aina piristää mua ja saa mut aina hymyilemään :) oot ihana!

      Poista