lauantai 7. syyskuuta 2013

Mi casa

Moikka muruset ! Aattelin nyt vihdoinki viedä teiät pienelle kierrokselle ja näyttää vähän tätä taloa ja ympäristöä missä asustelen! Tässä on nyt oikeestaa vaa ulkoopäin kuvii mutta koska näitäki on nii paljo nii teen erikseen sisältä postausta! Hope you enjoy:)


Eli ekana ku astun meiä portista ulos nii tää on näkymä, vasemmalla on Teatro de San Fransisco ja oikeella mun äidin veljen officevastaanotto ku se on lääkäri. Mun äippä on arkkitehti niii se talo on suunittelema ja ku se vei mut kattomaan sen muita suunittelemia taloja nii olin iha henki pois ku se on ihan uskomattoman taitava.  Alempana näkyy kuvia molemmista ku tähän en saanu hups


Tässä siis mun enon vastaanotto


Tällanen on näkymä ku kävelee vähän eteenpäin, eli teatterin etupiha. 


Tässä näkyy tota teatteria ja siis mehän käytännössä jaetaan seinä senkanssa:D Ja se on kyllä siistii ja oon pari kertaa päässy kattomaanki musikaaleja tonne sisään mutta on tossa ne huonotkin puolet.. Meksikossa ku ei oo näitä tuplaikkunoita mitä suomessa ja kaikki äänet kuuluu tosi hyvin nii välillä noi alottaa 3am jonku rock konsertin ja sitä sit saa kuunnella kouluaamuyöinä parhaimmillaan pari-kolmeikin tuntii!  Meiän talon porttia näkyy tossa vasemmalla 


Tässä siis näkyy paremmin, toi oikeella oleva punertava portti on meiän. Ja siis tuntuu tosi oudolta ku suomessa voin vaa kävellä taloon sisään nii täällä meillä on kameraovikello ja joudun aina soittaa sitä ja odottaa siinä kameran eessä että joku päästää mut kotiin


Ku astuu portista sisään nii tää on näkymä. Oikeella on meiä dalmatialaisen koppi eli missä näkyy tota kehikkoa :) Vasemmalla terassi mistä oonki näyttäny jo kuvia 


 
Tässä näkyy mun huonetta :) Mulla on kaks sänkyä vaikka nukunkin yksin. Sen lisäks multa löytyy vaatekaapit ja vanha telkkari (jota en oo kumma kyllä vielä kertaakaan käyttäny) ja mun lemppari: melkeen seinänkokonen ikkuna!


Tältä näyttää näkymä mun ikkunasta :) Kiipesin siitä ulos ja menin ottaa täältä alhaaltaki kuvia teille


Tossa ylhäällä näkyävä ikkuna on siis mun huoneen! Toi alempana oleva ikkuna on ikkuna sellaseen isoon saliin mitä meillä on talon alla kolme.. kuulemma joskus ollu juhlatiloja mutta enää ei käytetä. Harmi etten päässy nyt kamerankanssa sinne kuvailemaan ku ne oli lukossa


Näistä kuvista on varmaan tosi vaikee hahmottaa mutta näitä oli oikeesti tosi hankala ottaa! Mut tää käytävä on meiän terassin alla, ja tosta vasemmalta pääsee niihin juhlatiloihin, tää on superkarmiva pimeellä enkä ikinä uskaltais mennä yksin


Tässä mun toisen enon toimisto joka on kans mun äidin suunittelema! Hän toimii asianajajana.


Toi pieni rakennus joka näkyy portin takana on siis meiän oma sali, jota en kylläkään vielä oo päässy kattomaan ku kuulemma nää pitää sitä varastona mut lupas kuukaus sit siivota sen että sitä pääsis taas käyttää! Tässä näkyy tää meksikolasiet manana kulttuuri haha :D


Ja tää on siis meiän koko talon mittanen ulkokäytävä (?) rakastan mennä istuu tone ku sataa ja kuuntelee musaa iltasin, jotenki nii rauhottavaa ja kaunista ku näkee kaikki vuoret ja valot!


Semmosessa kämpässä mä asustelen :) Oon kyllä ihan älyttömän onnekas ku oon päässy tänne asustelemaan ku tää talo on vielä ihan keskustassaki kaiken lisäks. Mutta mähän vaihan perhettä vielä kaks kertaa tän vuoden aikana että saa nähä millasiin paikkoihin mä sitten päädyn!


Oisko teillä muuten toiveita että millasia postauksia haluisitte täältä?:) Voisin totetuttaa niitä lähiaikoina!

Besos, Sara

10 kommenttia:

  1. No näyttääpä kivalta! Niin eri näköstä täällä ku voi vaan olla!! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitti:-) jep tää on kyl kivaa vaihteluu!:D

      Poista
  2. sellainen postaus ois kiva sitten vuotesi lopussa, että teet yhden videopostauksen jossa puhut espanjaa, mutta et julkaise sitä, ja sitten vuoden lopussa teet toisen, ja julkaiset ne molemmat videot samassa postauksessa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tää idea on iha super!:D lupaan toteuttaa ja kuvaan ekan videon varmaa kuukauden päästä eträ siitä tulee pidempi ku minuutti tai pari haha:D kiitos idiksestä:-)!

      Poista
  3. No semmonen kaveripostaus ois kiva. Niinku kerrot nuoren elämää siellä jonkun kaveris kanssa. Minkälainen muoti? Kotiintuloajat? Pojat? Yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei onneks kysyin ku teiltä tulee tosi hyviä ideoita! Pistän toteutukseen kiitti!!:-)

      Poista
  4. suomen ja meksikon eroista ois kiva kuulla, kaikkia hassuja tai omituisia tapoja, mitä ne tietää/aattelee suomesta, hulluimmat/hauskimmat kysymykset suomeen liittyen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sellasta eropostausta on muutenki tulossa mutta hyvä ku sanoit noista kysymyksistä ku niistä tulee kiva lisä siihen haha:D kiitti!

      Poista
  5. No tämä ei liity mitenkään aiheeseen, mutta ajattelinpa kysyä sulta tai ihan keneltä tahansa neuvoa ku oon kuullu et osteskelet sieltä. Eli onks eBay nettikauppa jokin kirppis? Voiko maksaa euroilla? Luotettavuus? Kiitos jo etukäteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hups miten en ollu huomannu tätä! Siis ääh en oikeestaan oo nii perillä.. mut siellä myydään käytettyä ja uutta ja ebay.co.uk on se mitä mä käytänn :) Voi maksaa euroilla ja luotettavuus hyvä mitä mä oon kokenu!

      Poista