tiistai 10. syyskuuta 2013

Ai suomessaki leikataan ruoho?

Heipsu :) 

Aattelin nyt väsästä pikasta postausta hauskimmista ja yleisimmin kysytyistä kysymyksistä mitä oon saanu täällä asustellessani! Ja koska en tykkää kuvattomista postauksista niin tääkin postaus täyttyy matkan varrelta kertyneistä kuvista :)


Useimmiten kysytyt:

Puhutaanko suomessa englantia?

Kieli mitä sä puhut, onkse kiinaa?

Onks kaikki noin pitkiä mitä sä? Miten te ikinä löydätte kaikki poikaystävät itellenne? (oon 172cm haha)





Teillä siis on kesä siellä?!

Tiiätsä mikä on twitter, entä instagram?

Ootko nähny aurinkoo? Taisiis ku mulle kerrottiin ettei teillä oo.

Nää tuli nyt ekana mieleen ja tulevia odotellessa haha!



Hauskimmat tähän mennessä:


Pidättekste pingviinejä lemmikkeinä?

Ootko koskaan kuulu facebookista?




Koulujärjestelmähän on paras suomessa? pääsettekö te koskaan kotiin ku tehän kans nukutte koulussa?

Suomi sijaitsee uuden seelannin vieressä?




Ai teillä leikataan ruoho? eiksteiän maa ookkaa kokoajan jäässä?

Kuinka monta vuotta meni että opit suomen? 15?





Mulle on kerrottu että kaikki tytöt näyttää sulta pohjois-euroopassa. Sä pidät blogia vai mitä? Te ootte niitä tyttöjä joita me katotaa tumblrssä



Teen erikseen vielä eropostauksen pienistä eroista mutta pakko kertoo tässä postauksessa jo muutamia eroja mitä oon huomannu pukeutumisessa! 

Mietittiin mun vaihtarikaverin Ninankaa joka on islannista että ollaan molemmat huomattu että täällä in on olla söpö eikä seksikäs ( Ja meiä mielestä pohjois-euroopassa nuorten keskuudessa on suositumpaa olla seksikäs eikä söpö? Ollaanko me ihan kujalla vai mitä mieltä te ootte?) Tulee ehkä vähän mieleen ne japanilaiset tytöt mistä on nähny kuvia netissä, mut nää on kyllä tosi sulosia ja kyllähän täältäki löytyy paljon poikkeuksia! Esimerkiks:

Kukaan ei käytä korkkareita (paitsi juhlissa)
Mekkoja ei myöskään käytetä (ikävä mun maksimekkoa)
Shortseja ei näy, ja mun koulussa muutenki shortsit pitää olla vähintään 5cm reiteen päin polvista
Täällä hupparit ja värikkäät printtipaidat on tosi in
Käytetään myös tositositosi paljon väljiä vaatteita 




Nyt mä painun nukkumaan! Buenas noches :)

ps! 100 lukijaa täynnä! wou iso kiitos <3

Besos, Sara

10 kommenttia:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  2. hah, ihania kommenttteja! :D

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus, just tällaset on niin kivaa luettavaa!! :D:D:D joillaki vähä väärii olettamuksii:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla teen siis jatkossakin:D haha älä!

      Poista
  4. siis mitä niillä on päällä jos ei sortseja eikä mekkoja? :D ja hauska toi pituusjuttu, ku suomessahan oot aika keskipitunen x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis farkkuja ja legginssejä ja collareit :D Hahah nii totta! Tai oommä vähän pidempi ku suomalaisten naisten keksipituus 167cm mut kumminki!!:D

      Poista