lauantai 24. elokuuta 2013

Jeaaa

Mooi! Viime sunnuntaina pidettiin mun siskolle faraway dinner ku se lähti eilen Taiwaniin vaihtoon! Ihmisiä saapu joku 50-60 ja mukana oli kans mun vaihtarikavereita ja täydellistä meksikolaista ruokaa *:*





Rafel ja Rodrigo brasiliasta ja Diego joka lähti kans perjantataina meksikosta belgiaan:) Siitä oli tullu mulle hullun hyvä kaveri kuukaudessa nii harmittaa että just se lähti:/



Tätä kirjottaessa oon just tulossa mexico citystä ku meille piirin 4170  vaihtareille oli welcomeparty:) Käytiin myös eilen testaamassa six flags niminen huvipuisto mun hostsiskonkaa.

Tässä pari kuvaa hotellin lähettyviltä ja meiän huoneesta :)










Teen jossai vaiheessa ruokapostauksen ku täällä riittää erilaisia tajuttoman hyviä ruokia! Ton huvipuiston jälkeen mentiin yhteen isoon ostoskeskukseen ja shoppailin conssit ja parit farkut :) EDIT:// lyhensin tekstiä yhen tapahtuman verran. Anonyymin pyynnöstä pidän hetken aikaa kaikki spontaanit miespuoliset juttelijat poissa blogin puolelta :-) kertokaa jos on parempi näin nii en jatkossakaan kerro niistä!

ylempänä kuva musta ja mun ihansta host siskosta Carlasta :) Se on ehkä maailman sulosin tyttö! Ei ikinä tuu tylsää sen kanssa :3
Mun hyvä suomiystävä emppu täältä meksikosta ja vielä samalta piiriltä kirjottaa kans blogia (vähän ahkerammin ku mä) mut sen tekstejä lukiessa voi saada vähän tarkemman kuvan kaikesta joten tässä sen blogi olkaas kaverit hyvät :)! Www.emppu-menolippu.blogspot.com näin sitä tänään ja oi että oli ihanaa ku oli ehtiny tulla jo kova ikävä:( suomea ei kyllä puhuttu yhessä juuri ollenkaa ku tuntu niin tyhmältä xD joten enkulla vedettiin senkikaa!


Tässä mä menossa Pachucaan ja kohta nään vielä mun mahtivaihtarikavereita ku tehään jotai yhessä illemmalla :) Kello lyö ysii ku oon takasi ja väsymys painaa jo ku pitkä päivä takana mutta ei se menoa haittaa! Pusut teille <3

20 kommenttia:

  1. sun teksti on vähän takkuilevaa ja tuntuu naurettavalta et joka postaukses pitää mainita jostain ukosta joka numeroo kyselee ihan sama onko totta vai ei. mut tuntuu vähän huomionhakuselta ja leuhkimiselta. pidä omana tietonas

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon oikeesti pahoillani et sua häiritsee, mut mä kerron täällä mitä mulle tapahtuu :) linkkasin just tossa toisen vaihtariblogin nii ehkä se miellyttää sua enemmän! kirjottaminen ei oo koskaan ollu mun vahvin laji nii ei ihme että takkuilee mutta ehkä se ajan kanssa tulee paremmaks. Toivottavasti:) ja musta toi oli hauska ku se kerto kans siitä miten itsevarmoja nää on:D ja en oo kertonu läheskään kaikkia noita vaa ihan muutaman että se olis vielä ihan eriasia jos kertosin jokaisen..ärsyttääkö muukin tekstit ku puhun iloisesti? Vaikuttaako leuhkimiselta sekin?:/

      Poista
  2. Niin mahtavan kuulosta!

    VastaaPoista
  3. oon ihan eri mieltä kun toi yks anonyymi! mun mielestä saat kirjottaa mitä haluut ja on hauska kuulla oikeesti millasia ihmiset siellä on! älä muuta kirjotustyyliäs yhen anonyymin takia :)

    VastaaPoista
  4. Äh, piti kommentoida sulle tähän postaukseen, mutta sähläsin jotain ja laitoinkin sulle kommenttia tonne ihan ekaan postaukseen. Käy lukemassa sieltä, heh :´D

    -Sara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha voi ihana kommentti ja kiitos miljoonasti oon otettu *.* !!! Ja mun insta on Lehsara :) halit sulle ihana <3

      Poista
  5. todellakin saat kertoa, niitä on hauska lukea! vihaan kun kaikki ilkeemmän kommentit perustellaan kateudella koska ei se sitä aina ole, mutta ekan kommentin tapauksessa voisi vaikka ollakkin! oot ihanan pirtee ja tosi kaunis, ei ihmekkään että miehet käy kuumana ;) haha. mut jokatapauksessa aivan ihana blogi, mun lemppari vaihtariblogi! pakko vielä sanoo että harva vastaa kommentteihin noin kivasti kuin sinä, arvostan!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää on kyllä ihanin kommentti mitä oon tän blogin puolella saanu! kiitos <3 haha mäki vihaan sitä mutta toi 'pidä omana tietonas' vaikutti kyl vähä katkeralta.. voiii hassu :D oispa kiva tietää kuka siellä kirjottaa! ja kiitoskiitoskiitoskiitos :3 ihan mahtii kuulla! oot super <3 pusut sulle

      Poista
  6. sara pliiis :3 kerro nyt kaikki mitä siel tapahtuu haluun tietää mitä se tyyppi oli tullu sanoo tai ylipäätänsäkki mitä se oli tehny!! sul on ihana plogi ja tykkään seurailla sun puuhii täältä :D oot muutenki nii kaunis ja ystävällinen et varmasti tulee paljon porukkaa jututtaan sua sielki ;) kateeliset anot valittaa
    <3: tuttava

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD voieii miljoonat kiitokset sulle ja kerron sit mitä tapahtuu tulevaisuudessa! x) ihana kommentti kaikin puolin <3 pus tuttava* :*

      Poista
  7. Tietty saat kertoo ihanista miehistä jotka on tullu moikkailee tai jotain muuta!! Sehän on vaa ihanaa!! :3 ne jotka ei jaksa lukee sellasta nii ei tarvii lukee! Luulen et on enemmän niitä jotka haluu niitä jakaa sun kaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot huippu!! Ja jep Ooon samaa mieltä sunkaa! Kiitos paljon ihanasta palautteesta:3 <3

      Poista
  8. Tää blogi on ihan super!! tykkään nii paljo sun positiivisesta asenteesta ja sun tuunausblogista saa nii paljo inspiraatioo!! lisäks sä vastaat aina yhtä ilosesti lukijoitten kommentteihin.. arvostan sua!:) have fun girl :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeejee kiitos <3 aivan super kuulla koska se onki sen tavote!! oiii :3 no kai ku nää kommentit mitä saan saa mut aina ihan superiloseks ku mun lukijat on ihan ykkösiä! kiitos you too <3 besos baby!

      Poista
  9. oii noi kaikki kuvat näyttää nii ihanilt ja koko paikka!!! , nauti ihan sikana!! ja oot upeen näköne, eikä todellakaa sun kannata alkaa ees todistelee noille vittu anoille jtn et et oo muokannu! iha sama mitä ne väittää, sä sen totuuden tiedät ja mäki nään sen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää on kyl yks paratiisi! Kiitos varmasti nautin! <3 hahaha sul on asenne kohallaa! kiitos ihanus oot super <3 xx!!

      Poista