lauantai 17. elokuuta 2013

Holaa!


Mulla ei oo ollu kamalasti aikaa kirjotella ku koulut on alkanu ja ollu hirveesti tekemistä! Pelkäsin ettei paikalliset tytöt tykkää musta mut heti ekana päivänä nää pyys mut jätskille ja joka välkkä tuli lisää porukkaa juttelee ja esittäytyy! Nyt oon ollu jo kaks viikkoo koulussa ja joka päivä tapahtuu jotain yllättävää! Joka aamu (vaikka koulu alkaaki seiskalta) meen ilosena kouluun enkä malta venaa et nään mun kaverit. Mun koulu on yksityinen ja pachucan parhain high school! Mun instagramissa on kuva siitä ku kameraa ei oo ollu mukana :) Lehsara on mun insta! 

Eilen oli La Salla welcoming party ja nää meksikolaiset juhlat on kyllä vähän eri luokkaa kun ne suomen.. en oo ikinä ollu missää nii hienossa partyssa :D Törkeen hyvä dj, upee tila, satoja ihmisiä, kaikilla hauskaa ja tutustuin niin moniin uusiin ihmisiin :) Otan kameran ens viikolla joku päivä kouluun mukaan nii saan kuvallista postausta! 



EDIT:// Teille anoille zoomattu kuva ilman ryppyjen muokkausta :) älkää ottako tätä pahalla mut halusin vaa näyttää että en oo muokannu muotoa yhtään!  :D

Ihmiset on sanonu et ennen puoltavuotta vaihtarit laskee kui monta päivää on ollu ku aika menee tosi hitaasti ja puolenvuoden jälkeen aika alkaa juosta. En tiiä miten nopee mun aika tulee menee joulun jälkee ku nyt ku oon ollu jo kuukauden nii tuntuu et oisin tullu eilen. Enää 9-10kk jäljellä mikä tuntuuu aivan liian vähältä!! Voiku voisin vaa muutaa tänne opiskelemaan.. halit suomeen !

Besos, Sara

18 kommenttia:

  1. Kuulostaa mahtavalta!

    VastaaPoista
  2. oot pikkasen muokannu sun vyötäröös tuolta kuulokkeiden puolelta. Paidassa näkyy jäljet seinästä ja muutenki se reuna on tosi epäaidon epätasainen. Turhaan sä sun kuvia muokkailet ku oot muutenkin tosi kaunis ja laiha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainoo mitä muokkasin oli rypyt pois että niihin ei kiinnity turhaa huomioo:) mulla ei oo tarvetta muokata mun lantioo/vyötäröö koska se osa mun kropassa on se johon oon eniten tyytyväinen :D mut kiitos kuitenki:)

      Poista
    2. Testasin ite ja kaverin kanssa joka on myös tosi laiha että meneekö ihmisen vartalo tollaiseen asentoon. Ei mene. Se ei mene millään noin kulmikkaasti.

      Poista
    3. Miten ois erilainen luusto?:D mä en voi sille mitään että mulla vaan yksinkertasesti menee jos taivun jommalle kummalle puolelle:D voin seuraavaks pistää bikinikuvaaa asiasta jos tarvii mutta kai sä näät tosta zoomatusta kuvasta että sitä ei ole muokattu?:D kato sitä tarkkaan ja huomaat :) sun kaverilla ei välttämättä oo täysin samalaista lantioo ja vyötäröö ku mulla :-) ihan tosissaan mulla ei ole minkäännäköstä tarvetta muokata mun kroppaa xD onksulla kikkiä tai vastaavaa nii voin todistaa sulle:DD ihan naurettavaa olettaa eträ kaikki ketkä on laihoja omistaa saman kropanmuodon plus luuston..haloo nyt jotai valoja hei:D alkaa tosissaan turhauttaa

      Poista
    4. Sä oot Sara ihanan hymyilevä ampiaisvyötäröinen neito, älä tuhlaa energiaa turhaan todisteluun. Aina löytyy kateellisia. Kiitos ihanista kuvista ja jutuista ja nauti mahtavadta Meksikon vuodestasi. Seuraavaa postaustasi odotellessa :)

      Poista
    5. Voi että :3 oot aivan ihana ja onneks on teitä ketkä ymmärtää<3 kiitos miljoonasti!! Ja sitä tulossa piakkoin:3

      Poista
    6. Kyllä mä ainakin saan tollasen asennon :)!

      Poista
    7. Thats what im talking about! :-)

      Poista
    8. No toihan nyt on ihan perseestä toisen blogiin tulla huuteleen että onko muokannut vai ei. Kyllä sitä kirjottajaa tulee uskoa, mä ainakin uskon, ja mitä väliä vaikka olis muokkaus ollutkin? Jokanen on kaunis omalla tavallaan, miks esittää katkeruutta toiselle kun ei kellään voi olla samanlaista kroppaa (: ps. Aivan ihanalta kuulostaa tuo Meksiko!

      Poista
    9. Hahha sanoppa muuta :D kiitos en tajuu miten porukka ei voi tajuta ettei kaikilla sitä samaa kroppaa ole.. kiitos hyvästä ja erittäin asiallisesta kommentista!!
      Ja kiitos <3 oot tervetullu käymään ;) halit!

      Poista
  3. huomasin saman ku edelline anonyymi :D ihan turha muokkaus

    VastaaPoista
  4. Sara sä oot täydellinen just tollasena kuu oot xDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) siks mulla ei ookkaa tarvetta muokata sitä miltä mä näytän:)

      Poista
  5. Onko sitten muut jotka tonne kirjottelee niin muokannut sitten omia kuviaansa, sillä jos ne kertä näkee tossa jotain muokattua. Mä en ainakaan mitään muokattua nää. Mäki pääsen tollaseen muotoon ja uskon kanssa, että se johtuu luustosta. Hyviä jatkoja Meksikoon ja oot muutes tosi nätti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en tiiä voi olla:D jep onneks on teitä kans jotka tietää miten asiat on ku pystyy ne itekkin tekemään:) kiitos paljon :3 hyvää syksyä suomeen sulle !:)

      Poista