maanantai 10. marraskuuta 2014

36 päivää

Hola!

Mä täällä taas :)
Kuten aiemminkin olin maininnu nii sain siis töitä ja sen ansioista oonki lähössä uudestaan Meksikoon vähän päälle kuukauden päästä! Sen pohjilta kysynkin että kiinnostaisiko teitä kuulla mun  melkeen kuukauden mittaisesta reissusta sinne? Todennäkösesti pääsisin kiertelee enemmän ja saisin aika monipuolista postausta kasaan :)
Eli kertokaa jos semmonen kiinostais ! Lähtö mulla on 16.12 ja ette uskokaan miten paljon mä odotan sitä! Halit sinne kaikille jotka lukee tätä ❤️






Sara

12 kommenttia:

  1. Oi sara oot nii onnekas ku pääset jo takas!!

    VastaaPoista
  2. kiinnostais!! ihana kuulla että pääset sinne näinki pian jo takasin käymään =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla! Ja älä! Tunnen kyl oloni nii onnekkaaks 😁

      Poista
  3. Todellaki kiinnostais!! :))

    VastaaPoista
  4. Haluan ehdottomasti kuulla!! :) Lähden vaihtoon tammikuun alussa yliopiston kautta ja jännittää aaaivan hirveesti. Päässä pyörii kaikenlaisia ajatuksia..kauhunsekasia ja innostuneita. Päivästä riippuen :D Mutta INNOLLA lähden, avoimin mielin! Ihanaa matkaa sulle, vaikutat niin symppikseltä tyypiltä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu! Hirveen kivaa matkaa sulle! Saanko kysellä mihin päin oot lähdössä?:) kannattaa vaan jättää kaikki ennakkoluulot pois! Kiitos hirveesti! Hali

      Poista
  5. Tuli vaan mielee semmone että keräsitkö vaihdossa pinssejä siihe rotarytakkiin vai säilytitkö niitä jotenki muuten? Ku tulevana rotaryvaihtarina mietin et eiks se oo aika vaikeeta sit loppuvuodesta pukee sitä mihikää rotarytilausuuksii päälle ku se on täynnä niit pinssejä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mahollissimman paljon :D mun takkihan paino vähä alle kolme kiloo ku lähin 😁 kannattaa ehottomasti kerätä se on se idea! Olin iha ku kävelevä joulukuusi kyllä sen kanssa ja lentokentällä vähä välii joku tuli nostelemaan mun pinssejä ku ne oli tippunu hahah :D kannattaa kannattaa kannattaa!

      Poista
  6. Joo kiinnostaa todellakin, hyvää matkaa sulle jo nyt ja ota ilo irti kaikesta! :)

    VastaaPoista
  7. Voisitko tehä postauksen siitä et mitä pitää hoitaa ennen ku lähtee meksikoon vaihtoo ja mihi kannattaa varautua? :) esim. kerrot rokotuksista, viisumista tai muista luvista ja kaikestä tälläsestä. Ois iha superkiva lukee sellasesta!

    VastaaPoista