perjantai 11. lokakuuta 2013

Heippa rakkaat! 
Meillä oli tossa keskiviikkona taas semmone formal-day jolloi pitää pukeutuu pukuihin. Otin kameran vihdoi kouluun joten tän/seuraavan viikon aikana saatte postausta sieltä! Nyt kuitenkin ekaa kertaa random kännykkäkuvia selityksineen jee :)

Siis rehellisesti maailman parhaita sipsejä! Rakastan tulisuutta ja sen varmaa huomaa näitä syödessä ku lisään suupersuosittua ja supertulista Valentina extratulinen- salsaa ja vedän näitä naamaa ja kyyneleet vaa valuu samalla x) haha syön näitä varmaan päivittäin ja suurin osa mun kavereistakaan ei pysty syömään näitä haha :D

Poseerasin ennen espanjantuntii haha

Nautin enemmän kun paljon helteistä ulkouimalassa

täydellisin quote ikinä.

Koulussa oli kilpailupäivä! Oli superhauskaa ku täällä kaikilla on nii hyvä ryhmähenki ja kans kannustetaan muita ryhmiä! 

Join maailman parasta frappeteetä !

Syön myös paljon ulkona täällä ja siis ku tällanen annos on n.3-4e nii ei musta oo ees nii paha !


haha simon ja sen serkku :'D mulla on aina nii hauskaa näidenkaa!

Thank god we do! I love 'em

Se melkeen nukahti haha



Ainii! Taisin puhuu vähä ohi suuni viime postaukses. 3kk tulee siis täyteen vasta parin viikon päästä mutta teen silti sen videon nyt sunnuntaille mut kysymyksiä saa viel lähettää sen jälkeenki mut vastaan niihen sitten normipostauksella :) Viettäkää mahdit perjantait tai oikeestaa hyvää lauantaita jo siellä haha :3 ootte ihania ja kiitos kysymyksistä mitä oon jo saaanu <3 puspus

ps! Espanja sujuu jo tosi hyvin! Enää tulee vaa yks kaks kertaa päivän aikana sellasii hetkii etten ymmärrä ja oon nii ylpee itestäni ku oon muiden vaihtareidenkaa liikkeel nii jos ei oo brassei mukana nii mä hoidan aina puhumisen jea! Eilenki mentii korjauttaa mun kaverin iphone täällä ja mä hoidin koko tilanteen siten ett ne ymmärs haha :D ei mutta siis vaikka kuulostaa hullulta kehuskelulta niin totuus on että oon vaa iha älyttömän ilonen että pystyn vihdoinkin kommunikoimaan hyvin ja saada itteni ymärretyks muille :) ja on muuten ihan huikee fiilis ku tajuu että on oppinu uuden kielen pohjan :3

Besos, Sara

8 kommenttia:

  1. kateellinen espanjaa puhumaton puta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulihan siellä yks espanjankielinen sana ;) haha muru kyllä se sieltä tulee:3

      Poista
  2. Voivitsi säettiiä miten ilonen mä oon sun puolesta! Ja heei huiippu toi espanja haluisin itekkiosaa ;);) kaveri ku tulee puolen vuoden päästä espanjasta ni saaa vähä opettaaa xdddd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww ihana!!:3 joo kantsii pyytää ku tää on oikeesti tosi helppo kieli! Ainoot ongelmat on verbienkaa :D tsemii sulle:)

      Poista
  3. oi vitsit vähän siistii! oot sä kyllä onnekas :3 tee joku videopostaus jossa puhut espanjaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh ja oon kyl kiitollinen siitä että mulla on mahollisuus tähän! Juu nyt on:3

      Poista
  4. eikä sara aivan ihana tää blogi ja sä!! vaikutat iha hirvee ihanalta ihmiseltä ja plus et oot iha hirmu kaunis:3 jään kyl lukeee ja seuraa sun vuotta siellä! mä olin kans espanjas nyt elo ja syyskuun ja toi kieli on jotai aivan parasta :* nyt ärsyttää ku ei oo tullu opiskeltuu sitä mut kyllähä sitä vielä ehtiii;) ja toi ihmisten avoimuus ja ystävällisyys ja se niiden asenne elämään on jotai iha huikeeta <3 tulee kyllä nii ikävä takas espanjaa ku lukee tätä:DDd voinnii kuvitella kui kivaa siellä on!! mut nauti nii paljo ja pidä hauskaaa ymsyms <3 !! huippuavuotta sinne :*:*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii kiitos ihan superihanasta kommentista joka pelasti mun aamun matikantunnin haha :D aah tuntuu että sä ymmärrät mua ihan täysin! En oo ikinä käyny espanjas mutta varmasti tosi samanlainen! Meksikoa voin kans suositella! Oi kiitos paljon ja toivottavasti säki pääset takas vielä!!-)

      Poista